Nineteen years

Jag vill inte göra er besvikna jag vill inte göra er ont. Det gör så ont att se era ledsna miner som får hela mig att vela gå i tusen bitar. Jag vill göra er stolta jag vill göra er glada. Jag minns vad ni alltid sagt om mig ända sen jag föddes, att det skulle bli något stort av mig. Jag vet inte om jag kan uppfylla det, jag vet inte om det val jag gör kommer att svika er. Det gör ont i mig om jag inte får se er varje dag i mitt liv, det gör ont att veta att jag kanske kommer vara långt ifrån er. Jag saknar er bara jag tänker på det.

    Det spelar ingen roll vad jag gjort, ni öppnar alltid era armar för mig och ni välkomnar mig alltid med en sådan kärlek och en sådan trygghet precis som ni gjorde första dagen ni såg mig. Jag älskar er mer än vad mina ord kan beskriva. Om mitt liv borde tillägnas till någon eller några så borde det vara till er. För ni är de mest underbara föräldrar ett barn kan ha.


Jag 1 år.




Jag i mammas knä.


Älskade pappa.


På en skoter tur med mamma och pappa, här var jag 1 år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0